Alhamdulillah !
Assalamualaikum and aloha guys ! Okey actually aku nak kongsikan sikit perasan terharu,gembira dan syukur dengan korang semua . As you know aku nie student lepasan matrikulasi and entry sebelum nie pun ada aku duk story aka mengadu zaman aku di matrikulasi kan? Well , result UPU dah keluar berapa hari bulan tah . Dah seminggu lebih baru aku nak update . Hahaha . Well , bukan sengaja but i'm busy prepared for my registeration day ! Masa hari nak check result tu hanya Tuhan saja yang tahu bertapa dedornye aku . Whatsapp kawan-kawan . Ada yang dah tahu , ada yang tunggu respon (by message) and ada yang malas check ! Hahaha . Like seriously , aku asalnye nak bukak by PC but dah confirm-confirm laa jammed kat web UPU tu . So aku ambik inisiatif check by message . Padahal jantung duk dupdapdupdap . Kalah masuk Amazing Race ! Masa tu aku whatsapp ex-roommate aku , Najjah aka Jay . Dua-dua pakat gabra . Dia duk tanya aku "Hang check dak lagi?Dapat mana?Kos apa?" ...

Comments
Post a Comment